איך מקדמים את העסק באינטרנט?

מה מטרתו של עסק?

לכל עסק מטרה עיקרית והיא – רווח כספי.

נכון שמעבר לרווח הכספי בלבד, פעמים רבות לא פחות חשוב לבעל העסק מטרה חיצונית אחרת כמו: שיהיה גישה לאנשים באיזור למוצרים מסוג מסויים, ליצור מוצר בצורה מיוחדת (בין אם זה חטיף שוקולד יחודי, פסיפס על הקיר וכו').

חשיפת העסק לציבור

לאחר שהקמנו עסק, אנחנו צריכים וחייבים להיחשף למספר גדול של אנשים – מתוך ראיה שככל שיותר אנשים יחשפו לעסק, כך הסיכוי שיקנו מוצרים – גדל.

בעבר, חשיפת העסק הייתה נעשית ע"י עיצוב חזית העסק בצורה מעניינת: שלט מיוחד, גדול, המושך את העין. מדי פעם בפעם הכרזת "מבצע" ושילוט מתאים בעסק ובסביבתו. חלוקת פליירים באיזור העסק ועוד ועוד.

המהפיכה הטכנולוגית

חשיפת העסק לציבור הייתה נעשית בעיקר בסביבה הקרובה למקום העסק. מהסיבה הפשוטה שלא כלכלי הן לבעל העסק והן לציבור לנסוע מרחק של שעה-שעתיים כדי לקנות פריט שיוכל למצוא הרבה יותר קרוב לבית.

כניסת האינטרנט לחיינו שינתה את כל זה.

היום, כאשר ניתן להזמין בלחיצת כפתור מוצר מכל מקום בארץ ובעולם – המיקום הגיאוגרפי של העסק כבר כמעט ולא רלוונטי, זירת העסקים העיקרית עברה לאינטרנט. בגלל שישנם עסקים רבים שניתן להיחשף אליהם באינטרנט, בעלי עסקים הבינו שחשוב להשקיע בקידום העסקים באינטרנט.

איך מקדמים את העסק באינטרנט?

כפי שבעבר היו בעלי העסקים מזמינים שלטים מיוחדים וגימיקים ויזואלים אחרים מחנויות שלטים וכד', כאשר אנחנו מדברים על קידום עסקים באינטרנט, צריך לפנות לאנשים המתמחים בתחום זה.

חשוב לדעת שקידום עסקים באינטרנט איננו עניין של חובבנים, קידום שכזה הנעשה בצורה חובבנית לא ישיג את מטרתו. כדי שהעסק יחשף להרבה גולשים באינטרנט, עליו להיות יפה מבחינה ויזואלית, ברור למשתמש, בעל תוכן משמעותי בכל הקשור לעסק. כמו כן, עליו להיות זמין גם לגלישה סלולארית, לאור ריבוי הגלישה הסלולארים מהטלפונים החכמים.

קידום כהלכה היא מומחית בתחום זה. היא תעצב לך אתר שנראה מאד יפה ויזואלי, אתר שנראה מושך ואטרקטיבי. על מנת שיותר אנשים יכנסו ויראו את העסק שלך.