כתיבת תוכן וכוחה של המילה הכתובה

כתיבת תוכן היא אחת השיטות היותר יעילות לקדם אתרים ברשת. לא משנה מה מהותו של האתר, בין אם זה אתר בו ניתן לרכוש מוצרים או אתר המציע שירותים אחרים, ללא תנועה ערה של גולשים ערכו לא יהיה רב. כמו כן, חשוב מאוד לקדם את האתר במנועי החיפוש השונים, כאשר כמובן החשוב מכולם הוא גוגל.

מהם מאמרי כתיבת תוכן?

מאמרי כתיבת תוכן הם מכווני מטרה. הם נועדו לקדם אתרים שונים בכל רחבי הרשת על מנת שכמה שיותר גולשים יגיעו לאתר, יכירו אותו, ישאבו ממנו אינפורמציה חשובה, תוכן מעניין וכך הם יונעו לפעולה. אותם מאמרים אינם דומים למאמרי עיתונות למשל.

מכיוון שמטרתו של כתיבת תוכן היא קידום, לרוב הם יכללו ביטויי מפתח, אותם ביטויים הרלוונטיים לתוכן האתר. אלה הן מילים אחריהן יעקבו הגולשים במנועי החיפוש, וכאשר מקדמים את האתר באמצעות מאמרים וכתיבת תוכן, כך גוברים הסיכויים שהוא ימצא במעלה תוצאות החיפוש.

חשוב שכך יהיה, מכיוון שהאינטרנט הינו פלטפורמה תזזיתית, לאנשים אין זמן רב, הם רוצים למצוא הכל מהר, ולכן לא תמיד נוטים לגלוש לדפי התוצאות המשניים. הם גם יעריכו יותר אתר הנמצא בדף התוצאות הראשון. סימן שהוא מבוקש ואיכותי.

החלוץ חברת כתיבת תוכן מספר אחת בישראל!

כיצד המאמר אמור להיות כתוב?

ישנם מאמרי כתיבת תוכן באורכים שונים, תלוי למי הם מיועדים ומהי המטרה אשר לשמה הם נכתבו. לרוב מדובר במאמרים שאינם ארוכים מידיי, על מנת לא לשעמם את הקורא ובכדי ליצור אצלו עניין. המאמרים וכתיבת התוכן אינפורמטיביים ולעיתים רבות בעלי תוכן שיווקי. על המאמרים להיות מנוסחים בצורה יצירתית, עניינית ובאופן שמכבד את האינטליגנציה של הגולש.

בנוסף חשוב שיהיו מקוריים. מאמר שאיננו מקורי, משול לגול עצמי. גוגל מזהה זאת בקלות והיחס לו יזכה מאמר זה הוא בהתאם. מומלץ לכל בעלי האתרים, להזין מידי פעם את אתרם בתכנים חדשים, על מנת שהוא יהיה עדכני ויציע לגולשים ערך מוסף. גם לעיצוב האתר משקל רב, לנגישותו, תמונות להמחשה ועוד פרמטרים, אך אין ספק כי כוחה של המילה הכתובה הוא רב. היא זו שיכולה להכריע את רמת האפקטיביות של האתר.