כמה אנשים מגיעים לאתר האינטרנט שלך?

כיום כמעט כל בעל עסק יודע שאתר אינטרנט יכול לעורר פלאים לעסק שלו ולהגדיל את רמת החשיפה שהוא כל כך מתאמץ להשיג בערוצי השיווק השונים. כל זאת טוב ויפה כל עוד האתר באמת מספק מידע רלוונטי על העסק.
הנושא של הגדלת נפח הגלישה לאתר מעסיק הן את מקדמי האתרים והן את בעלי האתרים, רוב בעלי האתרים חושבים או מצפים שהאתר שהשקיעו בו ממיטב כספם פשוט יעלה לרשת ויהפוך לסנסציה ובאופן מידי מגיעים לאתר מאות ואולי אפילו אלפי גולשים חדשים שנחשפים לעסק שלהם, ולא תמיד אפשר להאשים אותם מפני שהרבה פעמים זה מה שסיפרו להם. אבל כנראה ששכחו לספר להם גם שחוץ מהם יש אולי עוד מאות ואפילו אלפים בדיוק עם אותו חלום של חשיפת האתר שלהם

גוגל אנליטיקס

גוגל מאפשר לבעלי האתרים לקבל את כל הנתונים הנוגעים לאתר שברשותם בעזרת כלי חינמי הנקרא גוגל אנליטיקס. לכלי יתרונות רבים והוא מאפשר לבעלי אתרים לקבל אינפורמציה חשובה אשר על פיה ניתן להסיק מסקנות של ממש על המתרחש באתר.

פעולות שניתן לבצע בעזרת גוגל אנליטיקס

  • מהם הדפים הפופולרים יותר או פחות באתר
    זמן ביקור ממוצע של הגולש
    זמן נטישה
    מהיכן הגולש
    האם הגולש ביצע פעולות באתר

ועוד אפשרויות רבות שבעזרתן ניתן לחקור את האתר באופן מקיף, אופציה נוספת שהכלי נותן היא קביעת יעדים או על פי גוגל קביעת גולים, בעזרת הגולים ניתן להציב יעדים ולמדוד פעולות של הגולש כמו לדוגמה האם הוא יצר קשר דרך האתר.