מה ב-א-מ-ת חשוב ללקוחות שלכם?

בין המיצרים כבר כאן, הלחץ ירד וזה הזמן לנצל את ההפוגה למינוף העסק שלכם.

הפעם, ריכזנו עבורכם מידע ותובנות חשובות שיעזרו לכם להשתפר ולהיערך טוב יותר.
פלטפורמות ענק כמו Yelp, Airbnb u פייסבוק הבינו מזמן שתוכן גולשים אותנטי הוא המפתח להצלחה ולהגדלת המכירות, אז למה לא ללמוד מהגדולים?

דוגמה מעולם התיירות:

לפי Google Trends, הילטון – רשת בתי המלון הגדולה בעולם, הייתה מונח חיפוש נפוץ ואתרי הרשת זכו לחשיפה עצומה. יחד עם זאת, ככל שהצטברו יותר חוות דעת של מטיילים באתר חוות הדעת TripAdvisor, כך גם השתנו הרגלי החיפוש וכיום מטיילים מעדיפים לקרוא על המלון שלהם ב TripAdvisor ולא באתר המלון עצמו, למרבה ההפתעה מחזורי המכירות של הרשת עלו משמעותית.

דוגמה נוספת מתחום חיפוש עבודה:

נניח שהייתם מחפשים עבודה, למי הייתם מאמינים יותר? לסעיף "קצת עלינו" באתר של החברה, או לעשרות ביקורות וחוות דעת של עובדים?
GlassDoor אתר חיפוש העבודה המוביל בארה״ב, שינה את כללי המשחק כאשר איפשר לעובדים לכתוב חוות דעת על מקום העבודה שלהם, כך מחפשי עבודה קיבלו מידע אמיתי על החברה ועל המנהלים שלה.
כיום, החברות הגדולות הבינו שכדי לגייס כוח אדם מעולה הן חייבות לעבוד עם GlassDoor ואף עודדו את העובדים שלהן לכתוב חוות דעת באתר.

מה אתם יכולים לעשות עם המידע הזה?

איסוף תוכן שיווקי -אחרי עשרות רגעים יפים, זה הזמן לרכז ולארגן כמה שיותר תכנים. דאגו לצילומי לקוחות (בוידאו או בסטילס) לפני, במהלך העבודה או לאחריו; לכתוב סיפורי לקוחות ולא פחות חשוב לגבות למחשב את כל התמונות שצילמתם בנייד (תאמינו לנו אתם תברכו אותנו על זה).

חוות דעת – פנו לזוגות שעדיין לא כתבו לכם חוות דעת, חסכו זמן והשתמשו במערכת הביקורות של גוגל במנוע החיפוש ובדף הפייסבוק שלכם. בעזרת מערכות אלו הלקוחות יוכלו לחוות דעת באופן מהיר ויעיל. לחלופין, התקשרו / שלחו מסרון לזוגות עם בקשה לכתיבת חוות דעת, זאת התקופה להעשיר את עמוד העסק שלך בגוגל/פייסבוק בכמה שיותר חוות דעת של לקוחות מרוצים, זה ישתלם לכם!

לסיכום.

  • דפוס ההתנהגות של הלקוחות השתנה.
  • הלקוחות מעדיפים כמות גדולה של המלצות כדי שיוכלו לבחור בעצמם מה מתאים להם.
  • ללקוחות חשוב לדעת מה יש ללקוחות אחרים לומר על עסקים, לא מה לעסקים יש לומר על עצמם.
  • הלקוחות מעדיפים מקורות תוכן אמינים עם השפעה – הם לא רוצים תוכן שהודבק ממקורות אחרים.
  • לתוכן גולשים ובעיקר לחוות דעת יש השפעה עצומה על העסק – חוות הדעת בפייסבוק מוצגות גם בתוצאות החיפוש בגוגל וגם ב google my business (ראו צילום מסך)

תהנו מהחופש (:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *