בניית תשתיות ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין היא העבודה המורכבת והמסובכת ביותר בתחום קידום האתרים האורגני. במקרים מסוימים, כאשר יש 5-6 תוצאות שליליות על שם כלשהו מאתרי חדשות בדף הראשון בגוגל, לא בהכרח יש סיכוי להסיר אותם. הן יכולות להחזיר מעמד שנים, להיחשב הכי איכותיות ורלוונטיות ע"י גוגל כך שלא משנה מה תעשו וכמה תקדמו תוצאות אחרות, הדף לעולם לא ינוקה במיוחד אם עדיין צפויים פרסומים על הלקוח. בכל מקרה, הפעם בחרתי לדבר על בניית תשתיות לניהול מוניטין באינטרנט.

רשתות חברתיות – פתחו ללקוח דף עסקי בכל רשת אפשרית שאתם מכירים ועדכנו שם פוסטים לפחות פעמיים בשבוע בכל רשת. ככל שהרשתות הללו יהיו פעילות יותר ומלאות ביותר תוכן, כך לתוצאות יהיה סיכוי גבוה ביותר להגיע לדף הראשון. יחד עם זאת, אין זה אומר שצריך להספים שם כמה פעמים ביום. זה לא טבעי.

בלוגים עם דומיינים קנויים – לא אחת ראיתי מקדמי אתרים עושים ניהול מוניטין באינטרנט תוך כדי פתיחת בלוגים חינמיים. זה בסדר, למרות שתמיד עדיף לפתוח בלוג בוורדפרס. בכל מקרה, אם אתם פותחים בלוג חשוב מאוד לדאוג שיהיה לו דומיין קנויי ולא דומיין חינמי של המערכת. אתרים עם דומיין קנו גם עושים רושם יותר מקצועי וגם יקבלו, לפי דעתי עדיפות בדירוג.

יוטיוב – חשוב מאוד לדאוג לסרטוני איכותיים ביוטיוב. סרטוני הדרכה הם היעילים ביותר. אנשים רבים עושים סרטונים פשוטים של מצגת תמונות. אין בכך כל טעם. עדיף לצלם מונולוג של דקה וחצי מאשר לעשות מצגת של 5 דקות עם תמונות מתחלפות שאין לה כל משמעות.

אתר ראשי חזק –  חשוב מאוד לבצע אופטימיזציה של האתר הראשי לפי שמו של הלקוח. מה זה אומר? לדאוג ששם הלקוח יופיע בכותרות של כל דפי האתר. יש יגידו שמדובר בספאם. אני חושב שלא. כמו שיש אתרים ששם העסק שלהם מופיע בכל מקום למען המיתוג, כך גם הגיוני שהשם יופיע במקום או ביחד עם שם העסק.

ניהול בלוגים באתרים נחשבים – פה מדובר בעבודה למרחיקי לכת. אם הלקוח שלכם הוא אישיות ידועה מאוד שיש לה מומחיות בנושא, תנסו להשיג לו בלוג באתר חדשותי כלשהו או לפחות פרסום סדרת מאמרים. אפשר לרכוש גם מאמרים במדורים פרסומיים, אבל אז ברור לגמרי שמדובר בפרסומת ולכן הערך יהיה נמוך גם מבחינת אמון וגם מבחינת מיתוג.

 

זקוקים לשם חיובי ברשת? דברו איתנו! 04-6467057